On maleńkiego wzrostu...


Powyżej śpiewają Oksana Fedorova oraz Nikolay Baskov,  piosenka pod tytułem: "A on mi się podoba" /А он мне нравится/


Tłumaczenie piosenki, przekład: Tadeusz Rubnikowicz:


Mi mówią, że: on nie zachwyca wzrostem,
Mi mówią, że: ubiera się zbyt prosto,
Mi mówią, że: tradycję znając starą,
To ktoś nie dla mnie, nie będzie parą.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

On mi nie mówi nigdy o miłości
I wiem, że jest to problem nieśmiałości
Mi mówią, że: wybrałaś nie najlepiej,
Więc nas posłuchaj, tak będzie lepiej.
A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

Przyznaję się, że sama nie rozumiem,
Dlaczego tak się nim interesuję
I sama nie wiem, czemu się tak dzieje,
Gdy jego widzę, świat promienieje.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

 

Ta sama piosenka w wykonaniu naszej polskiej piosenkarki -  Anny German:




Anna German - "A on mi się podoba" /А он мне нравится/

Anna German Śpiewała w siedmiu językach: po polsku, rosyjsku, niemiecku, włosku, hiszpańsku, angielsku, łacińsku.

Komentarze

  1. To chyba dobrze, że jeszcze cały? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak Ona ale ja Ci życzę, żebyś głowę stracił;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie, ładnie, ciekawe jak będę wyglądał bez głowy, ale dziękuję ( ͡° ʖ̯ ͡°) ;)

      Usuń
  3. Bez głowy moze i sie da ;) ale najwazniejsze ze masz serce :)Hmm a głowe to mozna stracic przez kogos lub dla kogos:)Pozdrawiam Łobuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym zachować czasami głowę i serce na swoich miejscach ;)

      Pe­wien in­diański chłopiec za­pytał kiedyś dziadka:

      - Co sądzisz o sy­tuac­ji na świecie?

      Dziadek odpowiedział:

      - Czuję się tak, jak­by w moim ser­cu toczyły walkę dwa wil­ki. Je­den jest pełen złości i niena­wiści. Dru­giego prze­pełnia miłość, prze­bacze­nie i pokój.

      - Który zwy­cięży? - chciał wie­dzieć chłopiec.

      - Ten, które­go kar­mię - od­rzekł na to dziadek.


      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. hmm, a Ty którego wilka karmisz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każdy człowiek, pewnie karmię po trochu każdego z wilków, Pozdrawiam ( ͡° ʖ̯ ͡°) ;)

      Usuń
  5. Ale Ty tu masz pracy na tym blogu, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hobby to nie praca, to przyjemność ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty