Co to za film? Siedzę w tym kinie lata cale, właściwie wszystko już widziałem...



"Co to za film?  Siedzę w tym kinie lata cale,  właściwie wszystko już widziałem...Niby go znam, a nie poznaje.
Siedzę i oczy wlepiam w ekran, w tę plątaninę dziwnych wątków. Coś chyba jednak mi uciekło, choć śledzę akcję od początku.
Od kiedy seans się rozpoczął, pól sali tupie, gardło zdziera, a druga polowa łzy ma w oczach, szeptem wychwala reżysera. Co to za film? Siedzę w tym kinie lata cale. Co to za film?
Niby go znam, a nie poznaje.  Szpital dla ludzi z chorą głową, setka lekarzy, jeden pacjent - lekarze żrą się między sobą. To znaczy co? To on ma rację? Pól sali wierzy w to, jak słyszę, dla reszty to jest nonsens czysty. Choć przeraża mnie reżyser, bardziej boję się scenarzysty. Co to za film? Właściwie wszystko już widziałem..."

Piotr Bukartyk — Co to za Film. Utwór nagrany dla Mystic Production. w 2012, wydany na płycie „Tak Jest i Już”

Komentarze

Popularne posty