Tłumaczenie i słowa rosyjskiej piosenki Милая, Miłaja


Piosenkę „Мiłaja” wykonuje duet o nazwie Nepara /Непара/.

Kochanie,
Jeziora oczu niebiesko-granatowych
A w nich smutek niepojęty
One są jak zwierciadło duszy.
Kochanie,
Jakąś tajemniczą mocą
Przykuty jestem do ciebie, ukochana
Kto stworzył cię, powiedz.


Płonę życzeniem jednym
Chcę przez Ciebie być kochanym
Zostawisz czułości swojej
Chłód dawnych dni
Bez miłości twojej.
Dotknę wargami warg twoich
Jeden oddech wspólny
Jedno pragnienie wspólne
Cieszy serca
Te dwa kresy.
Kochanie,
Jaką czarodziejską siłą
Przeznaczasz słowo, kochanie
Jak gdyby tonę w nim
Kochanie,
Mnie całujesz, szepczesz: kochanie
Jaka jestem teraz szczęśliwa
że widzę blask ukochanych oczu.

 Oryginalny tekst

Komentarze

  1. piękne, kurde wpisałam coś ale mi znikło,jakiś Journal,koniec swiata z tymi komentami u ciebie, nie mozna sie podpisac nikiem,hm
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudenko, dziekuje ,bo szukalam w pracy,ale znalazlam tlumaczenie stricte ze strony rosyjskiej tak jak tlumaczy google,a to jest piekne!!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się podpisać nickiem - jest kilka opcji. Możesz się na przykład zalogować kontem Google, Blogera, lub jeśli nie chcesz się logować to po rozwinięciu zakładki wybierasz z opcji zamiast "Anonimowy" - "Nazwa/adres URL" - tam możesz sobie wpisać dowolny nick :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam;) No to teraz wiem, skad wzial sie nick Any.., zauroczyla ja ta piosenka.
    Pozdro dla Was;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam;) No to teraz wiem, skad wzial sie nick Any.., zauroczyla ja ta piosenka.
    Pozdro dla Was;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Sylwia, na pewno masz rację. Ana bardzo lubi tę piosenkę, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty