Co tu dużo pisać, po prostu Nowy Rok, Nowy Rok, Nowy rok!

Стекловата - Новый год

Szukałem jakiejś fajnej, nowej i mało znanej piosenki noworocznej. Przeszukałem cały polskojęzyczny, angielskojęzyczny i rosyjskojęzyczny Internet i lipa. Nic nie znalazłem. Wszystko jakieś takie marne, nieciekawe i bez jaj. Miałem już się poddać, złożyć broń i paść trupem. Właśnie wtedy przypomniała mi się zabawna piosenka sprzed wielu lat. Ona mnie uratowała. Jest dobra na wszystko i do dzisiaj nie ma żadnej konkurencji. Posłuchajcie zresztą sami. Ci bracia wymiatają! Wyglądają przy tym jak prawdziwi kosmici! Szczęśliwego Nowego Roku!

Komentarze

  1. A może jednak, powiedzmy jakąś konkurencję ma?;P;)) Ta parodia bardziej przypadła mi do gustu;D
    https://www.youtube.com/watch?v=jNykXUa40NM
    A tak przy okazji skoro 2015 to to;) -
    Мега хит! Путин, Обама - Это Новый ГОД! (2015)
    https://www.youtube.com/watch?v=5CuGnv0sJDU


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, piosenka "Nowa Rok" była swojego czasu bardzo popularna i doczekała się licznych parodii, w rożnych krajach. Parodii Kabaretu Czesuaf (z Twojego linku) wcześniej nie słyszałem, ale też fajna. Drugi Twój link również ciekawy :)

      Tutaj jest zestawienie rożnych wersji parodii tej piosnki <<--

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty