Horoskop codzienny (dzisiejszy)



Komentarze

  1. ooo i gdzie mnie przeniosło? w kraine marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, w krainę marzeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogini Szczęścia jest naprawdę nieprzewidywalna! Kiedy najmniej się tego spodziewasz los Ci dopisuje i wszystko wydaje się lepsze! Chcesz się dowiedzieć co Ci przyniesie przyszłość – odwiedź nas na pl.horoscopofree.com. Codziennie miliony zadowolonych osób na całym świecie korzystają z naszego serwisu. Dołącz do nich. Wejdź na pl.horoscopofree.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! :) na jutro same dobre wieści, ciekawe jaka niespodzianka mnie czeka :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kropelko - dobrze że mi przypomniałaś, bo prawie już zapomniałem o tym blogu. Przydałby się jakiś remont kapitalny tutaj, muszę o tym pomyśleć Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Szuwarku ja tu dopiero chyba drugi raz i za każdym razem coraz przyjemniejsze niespodzianki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktuję z przymrużeniem oka wszelkie horoskopy, ale od czasu do czasu, dla rozrywki coś tam sobie przeczytam :)

      Usuń
    2. No i stało się, była przyjemna niespodzianka :)
      Jak nie zapomnę drogi, to częściej tu będę zaglądać by przymróżyć oko dla rozrywki.

      Usuń
    3. To może i ja zacznę częściej czytać tak szczęśliwe horoskopy, Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cześć Szuwarku ja tu dopiero chyba drugi raz i za każdym razem coraz przyjemniejsze niespodzianki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i stało się, była przyjemna niespodzianka :)
      Jak nie zapomnę drogi, to częściej tu będę zaglądać by przymróżyć oko dla rozrywki.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam, życzę Wam jak najlepszych horoskopów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A dzisiejszy horoskop właściwie zdarzył się wczoraj :) ciekawe jaki to znowu spóźniony sukces dzisiaj mnie spotka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast zodiakalnych Wodników horoskop dzisiaj nie oszczędził, może jutro będzie lepszy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty